• تاریخ انتشار : 1398/06/26 - 09:15
  • بازدید : 368
  • تعداد بازدید : 85
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
اطلاعیه

تقدیر از چندین ماما و یک پرستار با توجه به نظر پیامکی مراجعین

بیشترین رضایتمندی از سوی مراجعین و بیماران در "سامانه پیامکی" انتقادات،پیشنهادات، شکایات" شده اند، تقدیر شد.

از همکارانی که موفق به اخذ بیشترین رضایتمندی از سوی مراجعین و بیماران در "سامانه پیامکی" انتقادات،پیشنهادات، شکایات شده اند، تقدیر شد.

به منظور تکریم هرچه بیشتر بیماران، همراهان و سایر مراجعین، همچنین شناسایی مشکلات فرایندی و رفتاری موجود در روند درمان بیماران با هدف طراحی مداخلات متناسب و اصلاح فرایندها و نهایتاً ارتقاء بهره وری در بیمارستان با مشارکت صاحبان اصلی فرایند و تیم مدیریتی بیمارستان، از تاریخ 98/3/28 سامانه پیامکی" انتقادات،پیشنهادات، شکایات" در مرکز مهدیه راه اندازی گردید که مورد استقبال بیماران و مراجعین عزیز واقع شد که از تاریخ شروع طرح تاکنون متجاوز از 300 پیامک به سامانه پیامکی مربوطه ( 300082957) واصل و مورد بررسی و پیگیری سرپرستاران و سایر مسؤولین محترم بخش ها و واحدهای ذی ربط جهت رفع نواقص  قرار گرفته است که طی آن شاهد تقدیر و تشکر ویژه از سوی بیماران و مراجعین از تعدادی از همکاران خدوم مرکز بوده ایم که به همین مناسبت افراد مشروحه ذیل که حائز بالاترین درجه تشویق مردمی بوده اند به رسم یاد بود از سوی ریاست و  مدیریت محترم بیمارستان به شرح جدول زیر مورد تشویق قرار گرفتند. شایان ذکر است که کلیه همکاران اعمّ از خدماتی، اداری و درمانی در هر رده شغلی هر دو ماه یکبار  مورد ارزیابی واقع می شوند. همچنین موارد تشویق ثبت شده در سامانه پیامکی مربوط به همکاران، در پرونده آنان جهت محاسبه در ماه های آتی، ذخیره می گردد.  

محل خدمت

شغل

نام و نام خانوادگی

ردیف

بخش 2

ماما

سپیده کهباسی

1

اورژانس جنرال

پرستار

فاطمه سادات مشیریان

2

بخش 2

ماما

سعیده حیدری

3

بخش 2

ماما

رضیه عبداللهی

4

 

  • گروه خبری : یاهویی
  • کد خبر : 82623
کلید واژه
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب