• تاریخ انتشار : 1404/01/27 - 08:20
  • بازدید : 57
  • تعداد بازدید : 53
  • زمان مطالعه : 4 دقیقه
اخبار

بزرگداشت روز ملی منابع انسانی در بیمارستان مهدیه

به مناسبت 25 فروردین ماه - روز بزرگداشت عطار نیشابوری - که"روز ملی منابع انسانی " نام گرفته است، از زحمات و مساعی ارزشمند کارکنان خدوم واحد کارگزینی مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی مهدیه در حوزه کاری مربوطه در راستای پیشبرد اهداف سازمانی مرکز، با اعطاء لوح تقدیر و شیرینی تجلیل به عمل آمد.

بزرگداشت روز ملی منابع انسانی در بیمارستان مهدیه

 به مناسبت 25 فروردین ماه - روز بزرگداشت عطار نیشابوری - که"روز ملی منابع انسانی " نام گرفته است، از زحمات و مساعی ارزشمند کارکنان خدوم واحد کارگزینی مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی مهدیه در حوزه کاری مربوطه در راستای پیشبرد اهداف سازمانی مرکز، با اعطاء لوح تقدیر و شیرینی تجلیل به عمل آمد. دراین مراسم ساده و صمیمی که با حضور رئیس محترم مرکز- سرکار خانم دکتر زاده مدرس-، مدیر محترم - جناب آقای عباسی مقدم- ، معاون محترم درمان – سرکار خانم دکتر تسلیمی طالقانی- و سوپروایزر محترم دفتر پرستاری- سرکار خانم شهرجردی- و همکاران محترم واحد کارگزینی و دبیرخانه به همراه سرپرست محترم امور اداری – جناب آقای یعقوبی- در فضای سبز و مفرّح محوطه بیمارستان برگزار شد؛ تیم محترم مدیریت و رهبری بیمارستان، ضمن تبریک این روز بزرگ، در جریان آخرین اقدامات و خدمات آن همکاران خدوم در حوزه کاری مربوطه قرار گرفته و توصیه های لازم را بیان و برای آن عزیزان آرزوی سلامت و توفیق در تمام مراحل زندگی نمودند. شایان ذکر است از اهمّ فعالیت ها و خدمات ارائه شده توسط این واحد در سال 1403،  می توان به موارد مشروحه ذیل اشاره نمود:

  • صدور بیش از 1550 مورد حکم از ابتدای سال جاری تا کنون در خصوص افزایش  سنواتی و ترمیم ضریب حقوق سالیانه، ارتقاء طبقه، ارتقاء رتبه، احکام انتقال، ترمیم حقوق، مرخصی، معذوریت وترفیع، طبق قوانین و مقررات مربوطه.
  • انجام فرآیند مربوط به ارزشیابی سالیانه کارکنان از طریق سامانه ارزیابی عملکرد.
  • بررسی و انجام موارد مربوط به ارتقاء طبقه و رتبه کارکنان شامل تعیین تاریخ و هماهنگی با پرسنل جهت ارائه مدارک و مستندات در صورت لزوم و ارسال به کمیته طبقه بندی مشاغل دانشگاه و بعد از تائید مدارک، صدور احکام مربوطه در سیستم پرسنلی ؛ که از ابتدای سال جاری درخصوص ارتقاء رتبه 81 نفر و ارتقاء طبقه 90 نفر از همکاران اقدام لازم صورت پذیرفته است.
  • انجام کلیه امور مربوط به کارکنان ورودی به مرکز از جمله :

 در مورد کارکنان جدید الاستخدام :  تشکیل پرونده، ثبت در سامانه کسرا(تایمکس)، انجام مکاتبات لازم  مرتبط با شروع به کار از جمله گرفتن استعلام های مربوط به سوء پیشینه , عدم اعتیاد , آزمایشات و معاینات بدو استخدام , استعلام مدرک تحصیلی  و در صورت لزوم استعلام کارت پایان خدمت و مدارک ایثارگری , ثبت در سامانه کارمند ایران جهت دریافت شماره مستخدم و در نهایت صدور حکم استخدام.

    • در مورد کارکنانی که به صورت مأمور و یا انتقال در این مرکز مشغول به کار بوده اند:  در سال جاری 14 نفر مأمور ورودی و 16 نفر مأمور خروجی داریم.
    • در مورد کارکنان طرحی : 14 مورد شروع و استمرار طرح. (مجموعاً 75 نفر نیروی طرحی در مرکز مشغول به کار می باشند.)
  • انجام امور مربوط به کارکنانی خروجی از مرکز از جمله :
  • پرسنل بازنشسته که شامل جمع آوری مدارک مربوط به پرونده بازنشستگی و صدور ابلاغ ها و مکاتبات مربوط به آن. تسویه حساب و ارسال مدارک و مستندات لازم به اداره بازنشستگی دانشگاه و یا سازمان تأمین اجتماعی جهت برقراری حقوق  مورد بازنشستگی که از ابتدای سال تا کنون 6 مورد بوده است.
  • دو مورد اخراج و اعلام پایان کار (به علت عدم تأئید ادامه خدمت از طرف هسته گزینش و یا مسؤول مربوطه / خروج از خدمت و عدم همکاری و ..... انجام مکاتبات لازم در خصوص درخواست نیروهای جایگزین در صورت امکان)
  • 20 مورد پایان طرح و یا ضریب کا و انجام مکاتبات مربوطه و صدور احکام در این خصوص و جمع آوری و راکد کردن پرونده پرسنلی آنان
  • تهیه لیست گواهی انجام کار ماهیانه کارکنان و ارسال آن به واحد امور مالی جهت پرداخت حقوق و مزایا
  • عقد قراردادهای مورد نیاز با همکارانی که به صورت قراردادی با مرکز همکاری دارند از جمله پزشکان   کارانه ای مرکز و قراردادهای مربوط به محرومیت از مطب پزشکان هیأت علمی
  • نظارت بر انجام امور مربوط به حضور و غیاب پرسنل از طریق سامانه کسرا
  • پیگیری و انجام مکاتبات لازم در مورد کارکنانی که تعجیل در خروج و یا تأخیر در ورود دارند
  • پیگیری و صدور احکام مأموریت اداری کارکنان
  • بروزرسانی آمار و اطلاعات پرسنلی در سامانه های معرفی شده از سوی دانشگاه مثل سامانه پاکنا / سامانه کارآمد / سامانه آواب
  • نظارت بر انجام امور بایگانی و رسیدگی به پرونده های کارکنان 
  • پیگیری امور رفاهی کارکنان از قبیل اطلاع رسانی در خصوص کلیه قراردادها و مراکز قابل استفاده برای کارکنان مرکز؛ هماهنگی و انجام امور مربوط به دریافت تسهیلات بانکی؛  هماهنگی و انجام امور مربوط به استفاده همکاران از اماکن اقامتی  و
  • انجام سایر امور محوله طبق دستور مقام ما فوق.
  • گروه خبری : داخلی
  • کد خبر : 154452
کلید واژه

تصویر

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب