• تاریخ انتشار : 1404/08/15 - 12:52
  • بازدید : 13
  • تعداد بازدید : 7
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
اخبار

بازدید مدیریتی ایمنی( واکراند) بخش های 1،2،اتاق عمل، nicu و واحد تغذیه مرکز مهدیه

بازدید مدیریتی ایمنی( واکراند) بخش های 2، 1، اتاق عمل، nicu و واحد تغذیه مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی مهدیه با حضور رئیس، مدیر و دیگر اعضاء برگزار گردید. در این برنامه در خصوص موضوعات مختلف بحث و تبادل نظر و سپس تصمیمات مقتضی به شرح ذیل اتّخاذ گردید. همچنین بر مشارکت فعال کلیه کارکنان در ارایه نظرات و پیشنهادات و پیگیری به موقع مصوبات توسط سرپرستار/ مسؤول واحد و ارایه بازخورد به مسئول ایمنی بیمار و مدیریت مرکز درمورد میزان پیشرفت مصوبات مطرح شده پس از بازه زمانی یک ماهه تأکید گردید که باعث اثربخش تر شدن این بازدیدها می گردد.

بازدید مدیریتی ایمنی( واکراند) بخش های 1،2،اتاق عمل، nicu  و واحد تغذیه مرکز مهدیه

بازدید مدیریتی ایمنی( واکراند) بخش های 2، 1، اتاق عمل، nicu و واحد تغذیه مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی مهدیه با حضور رئیس، مدیر و دیگر اعضاء برگزار گردید. در این برنامه در خصوص موضوعات مختلف  بحث و تبادل نظر و سپس تصمیمات مقتضی به شرح ذیل اتّخاذ گردید. همچنین بر مشارکت فعال کلیه کارکنان در ارایه نظرات و پیشنهادات و پیگیری به موقع مصوبات توسط سرپرستار/ مسؤول واحد و ارایه بازخورد به مسؤول ایمنی بیمار و مدیریت مرکز درمورد میزان پیشرفت مصوبات مطرح شده پس از بازه زمانی یک ماهه تأکید گردید که باعث اثربخش تر شدن این بازدیدها می گردد.

بخش یک در تاریخ 1404/6/23:

الف- افزایش گزارش دهی خطا

ب- نظارت بر اجرای دقیق ISBAR حین تحویل بیمار و در مراودات کاری

ج- هر عمل جراحی که قرار باشد قبل از ساعت 7 صبح شروع شود،  بیمار از شب قبل برای انجام امور مراقبت  و ...  در بخش پذیرش شود  و نیمه شب وارد بخش نگردد.

د- تأکید بر سهولت دسترسی به اتند جهت ثبت نسخه توسط پزشکان مقیم

بخش nicu-2  در تاریخ 1404/6/29:

الف-در خصوص طراحی فرایندی به منظور ارتقاء سطح مراقبت ایمن از نوزادان، آقای دکتر ناصح پیشنهاد طراحی فرایند کاهش موارد اکستراوزیشن را دادند و مقرر شد نتیجه در واک راند بعدی مطرح گردد.

ب- تشویق همکاران به گزارش نمودن خطاهای بخش

ج-تهیه پایه مخصوص نبولایزر

بخش اتاق عمل و CSR در تاریخ 1404/7/20:

 الف- تأکید بر نصب برچسب قرمز بر روی12 قلم داروی پرخطر توسط مسؤولب فنی داروخانه

ب-در خصوص تاسیس داروخانه مستقل برای اتاق عمل مقرر شد امکان سنجی با پیمانکار جدید مذاکره شود.

ج- در خصوص ثبت سیستمی مشخصات بیمار در سربرگ ها و بهبود کیفیت فونت و سایز تایپ در برگه ها با مسئول IT  صحبت و درخواست ها اعلام شود.

د-وسایل ایمن پوزیشن دهی مانند Holder  لیست و همراه تصاویر، برای بررسی امکان خرید به مسئول تجهیزات پزشکی ارائه شود.

ه-امکان تعبیه راه پله برای رفت و آمد به اتاق عمل بلوک بررسی گردد چرا که راه ارتباطی بین 2  اتاق عمل فقط یک بالابر است.

و- چک لیست بین بخشی برای تحویل عکسها،CD  و هر آنچه باید همراه به اتاق عمل آورده شود  طراحی و مورد استفاده قرار گیرد تا از اتلاف وقت حین عمل جلوگیری گردد.

بخش دو در تاریخ 1404/8/11:

1لف- به طور دوره ای ترالی های کد چک گردد و کمبودها و نقص ها جبران و به بخش بازخورد داده شود.

ب- بازسازی کفپوش های سرویس های  بهداشتی بیماران

ج- خرید 10 بالش شیردهی

د- مقادیر بحرانی که توسط هات لاین اطلاع داده می شود علاوه بر رزیدنت سال 1 حتما به یک نفر رزیدنت سال بالا گزارش و در پرونده ثبت گردد در صورت عدم پیگیری، به اتند کشیک اطلاع داده شود.

واحد تغذیه در تاریخ 1404/8/13:

الف-تعویض قفل های خراب درب سردخانه های بالای صفر و نصب آلارم

ب- بررسی امکان برقراری اگزاست ( جت فن) در محوطه اصلی آشپزخانه مرکزی به منظور بهبود تهویه آن.

ج- نقاشی سقف محوطه اصلی آشپزخانه

د- نصب توری مناسب با قابلیت جابجایی برای راه آبهای اتاق ظرفشویی که توری ندارند

ه- نوسازی ظروف پخت و پز (دیگ ها و ...) وتعمیر فن اتاق غذاخوری(خرید موتور)

و- اطمینان از تحویل روغن های سوخته به شرکت بازیافت کننده و عدم ورود به چرخه غذایی موجودات زنده و ....( اخذ تاییدیه از شرکت عمده توسط شرکت خرده فروشی)

ز- بررسی علت بوی نامطبوع سالن غذاخوری

 ح- نصب پرده  هوا در ورودی آشپزخانه

ط- خرید سیخ شور با نظر ناظر آشپزخانه

  • گروه خبری : داخلی
  • کد خبر : 164194
کلید واژه

تصویر

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب