اطلاعیه
تقدیر از همکاران و بخش ها بر اساس نظرات مردمی(سامانه پیامکی)
در ادامه تکریم هرچه بیشتر بیماران، همراهان و سایر مراجعین، همچنین شناسایی مشکلات فرایندی و رفتاری موجود در روند درمان بیماران با هدف طراحی مداخلات متناسب و اصلاح فرایندها و نهایتاً ارتقاء بهره وری در بیمارستان با مشارکت صاحبان اصلی فرایند و تیم مدیریتی بیمارستان، از تاریخ 98/3/28سامانه پیامکی" انتقادات،پیشنهادات، شکایات" در مرکز
در ادامه تکریم هرچه بیشتر بیماران، همراهان و سایر مراجعین، همچنین شناسایی مشکلات فرایندی و رفتاری موجود در روند درمان بیماران با هدف طراحی مداخلات متناسب و اصلاح فرایندها و نهایتاً ارتقاء بهره وری در بیمارستان با مشارکت صاحبان اصلی فرایند و تیم مدیریتی بیمارستان، از تاریخ 98/3/28سامانه پیامکی" انتقادات،پیشنهادات، شکایات" در مرکز مهدیه راه اندازی گردید که مورد استقبال بیماران و مراجعین عزیز واقع شد. از تاریخ شروع طرح تاکنون متجاوز از 824پیامک به سامانه پیامکی مربوطه ( 300082957) واصل و مورد بررسی و پیگیری سرپرستاران و سایر مسؤولین محترم بخش ها و واحدهای ذی ربط (جهت رفع نواقص) قرار گرفته است که طی آن شاهد تقدیر و تشکر ویژه از سوی بیماران و مراجعین، از تعدادی از همکاران خدوم، همچنین بعضی از بخش ها و واحدهای مرکز بوده ایم که به همین مناسبت افراد مشروحه ذیل که حائز بالاترین درجه تشویق مردمی بوده اند به رسم یاد بود از سوی ریاست و مدیریت محترم بیمارستان به شرح جدول ذیل مورد تشویق قرار گرفتند. شایان ذکر است بر اساس مصوّبه تیم مدیریت بیمارستان از تاریخ 98/10/9همکاران اعمّ از خدماتی، اداری و درمانی در هر رده شغلی کما فی السابق، هر دو ماه یکبار و بخش ها و واحدها، هر شش ماه یکبار مورد ارزیابی و تشویق واقع می شوند.شایان ذکر است به دلیل رعایت موازین بهداشتی در مقابله با بیماری کرونا و پرهیز از تجمّع در حد میسور، از دعوت کردن آن عزیزان جهت گرفتن عکس یادگاری در دفتر ریاست محترم مرکز صرفنظر گردید:
بازه زمانی بررسی |
محل خدمت |
شغل |
نام و نام خانوادگی |
ردیف |
دی ماه 98
|
Nicu-2 |
خدمه |
گلشن چرمی |
1 |
بهمن ماه 98
|
بخش 2 |
خدمه |
معصومه ممتحنی |
2 |