• تاریخ انتشار : 1399/04/10 - 13:17
  • بازدید : 280
  • تعداد بازدید : 102
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
اطلاعیه

اولین همایش تکریم بیماران و مراجعین با حضور تیم مدیریتی بیمارستان

به مناسبت یک سالگی طرح ارتباط مستقیم بیماران با تیم مدیریتی بیمارستان از طریق سامانه پیامکی" شکایات، پیشنهادات، انتقادات"، اولین همایش با حضور بیماران و مراجعین محترم با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در تاریخ 99/4/8 برگزار گردید

به مناسبت یک سالگی طرح ارتباط مستقیم بیماران با تیم مدیریتی بیمارستان از طریق سامانه پیامکی" شکایات، پیشنهادات، انتقادات"، اولین همایش با حضور بیماران و مراجعین محترم با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در تاریخ 99/4/8 برگزار گردید.در این همایش، بیمارانی که از طریق سامانه پیامکی با تیم مدیریتی بیمارستان در ارتباط بودند،در فضایی صمیمانه به بیان نقطه نظرات خود پرداخته و با بیان نقاط قوّت و ضعف به ارزیابی عملکرد بیمارستان پرداختند. در این همایش، بیماران ضمن اعلام رضایت از نحوه عملکرد تیم مدیریتی بیمارستان در بررسی شکایات و پیشنهادات واصله از این سامانه، از ارائه فیدبک تلفنی به آن ها و بیان نتایج بررسی ها و مداخلات بیمارستان، اظهار خرسندی نمودند. در این همایش هریک از اعضاء تیم مدیریتی، فراخور مباحث مطروحه، توضیحاتی را به بیماران ارائه نمودند. این سامانه که با هدف شناسایی مشکلات فرایندی و رفتاری موجود در روند درمان، بررسی ریشه ای و طراحی مداخلات هدفمند راه اندازی گردید، مطابق آمار و اطلاعات، در مسیر صحیحی قرار گرفته و رسالت خود را به درستی ایفا می نماید به گونه ای که در ماه های ابتدایی راه اندازی به طور متوسط ماهانه 101 پیامک شکایت دریافت می شد، در حالی که میانگین این تعداد در ماه های اخیر به 22 شکایت کاهش یافته است. 

  • گروه خبری : یاهویی
  • کد خبر : 93804
کلید واژه
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب