• تاریخ انتشار : 1403/06/03 - 09:20
  • بازدید : 175
  • تعداد بازدید : 142
  • زمان مطالعه : 27 دقیقه
اخبار

فراخوان مزایده عمومی امور مهدکودک مرکز مهدیه

الف: شرایط عمومی 1. موضوع مزایده: اجاره مکان مهد کودک مرکز پزشکی آموزشی درمانی مهدیه 2. مدت انجام کار: یک سال شمسی از زمان انعقاد قرارداد 3. محل دریافت اسناد : پرتال دانشگاه به آدرس اینترنتی https://mmc.sbmu.ac.ir/ 4. مهلت تحویل پیشنهادها: 5. شرکت کنندگان بایستی پیشنهادات خود را در دو پاکت در بسته (الف و ب) به شرح ذیل و با درج شماره تلفن، در پاکت مناسب و لاک و مهر شده به شرح ذیل قرار دهند: الف) اسناد و مدارک مورد نیاز در پاکت (الف) ب) قیمت پیشنهادی درپاکت (ب ) تبصره 1: شرکت کنندگان در مزایده الزاماً بایستی قیمت پیشنهادی را در پاکت (ب) قراردهند. تبصره2: مبلغ پایه مزایده مطابق نظریه کارشناسی رسمی دادگستری جهت اجاره بها مبلغ 150/000/000 ریال معادل پانزده میلیون تومان می باشد. 5.1 شرکت کنندگان بایستی پیشنهادات خود را حداکثر تا ساعت 14:30 روزچهار شنبه مورخ 1403/06/07به مدیریت حراست مرکز واقع در میدان شوش، خیابان فداییان اسلام، خیابان شیشه گرخانه، خیابان رجب نیا ( شهرزاد)، مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی مهدیه تحویل و رسید دریافت نمایند.

فراخوان مزایده عمومی امور مهدکودک مرکز مهدیه

« شرایط عمومی مزایده »

الف: شرایط عمومی

    1. موضوع مزایده: اجاره مکان مهد کودک مرکز پزشکی آموزشی درمانی مهدیه  
    2. مدت انجام کار: یک سال شمسی از زمان انعقاد قرارداد
    3. محل دریافت اسناد : پرتال دانشگاه به آدرس اینترنتی https://mmc.sbmu.ac.ir/
    4. مهلت تحویل پیشنهادها:
    5. شرکت کنندگان بایستی پیشنهادات خود را در دو پاکت در بسته (الف و ب) به شرح ذیل و با درج شماره تلفن، در پاکت مناسب و لاک و مهر شده به شرح ذیل قرار دهند:

الف) اسناد و مدارک مورد نیاز در پاکت (الف)

ب) قیمت پیشنهادی درپاکت (ب )

تبصره 1: شرکت کنندگان در مزایده الزاماً بایستی قیمت پیشنهادی را در پاکت (ب) قراردهند.

تبصره2: مبلغ پایه مزایده مطابق نظریه کارشناسی رسمی دادگستری جهت اجاره بها مبلغ 150/000/000 ریال معادل پانزده میلیون تومان می باشد

5.1          شرکت کنندگان بایستی پیشنهادات خود را حداکثر تا ساعت 14:30 روزچهار شنبه  مورخ  1403/06/07به مدیریت حراست مرکز واقع در میدان شوش، خیابان فداییان اسلام، خیابان شیشه گرخانه، خیابان رجب نیا ( شهرزاد)،  مرکز پزشکی، آموزشی  و درمانی مهدیه  تحویل و رسید دریافت نمایند.

تبصره1: ترجیحاً نمایندگان شرکت، اسناد مزایده را تحویل دبیرخانه محرمانه مدیریت حراست داده و رسید دریافت نمایند و از ارسال مدارک از طریق پست و پیک خودداری نمایند.

      1. زمان بازگشایی و محل قرائت پیشنهادها:  

پیشنهادات ظرف سه روز کاری پس از پایان مهلت دریافت باز و قرائت خواهد شد.

 

      1. مدارک پاکت (الف) به شرح ذیل می باشد:

شرکت کنندگان در مزایده بایستی کپی مدارک ذیل را ارائه و در پاکت (الف) قراردهند:

 الف- اشخاص حقوقی:

7.1 اساسنامه مرتبط با موضوع مورد مزایده ( مهد کودک) که به تائید اداره ثبت شرکت ها رسیده باشد.

7.2   حداقل باید دو نفر از اعضای هیئت‌مدیره شرکت کنندگان حقوقی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی باشند.

7.3    آگهی تاسیس شرکت در روزنامه رسمی

7.4   آگهی آخرین تغییرات هیات مدیره و آدرس شرکت در روزنامه رسمی

تبصره : در صورتی که مدیر عامل یا صاحبان امضای مجاز شرکت پس از تاسیس شرکت تغییر کرده اند، آگهی تغییرات حتماً پیوست گردد.

7.5   ارائه پروانه فعالیت و تاسیس مهدکودک معتبر

7.6   ارائه پروانه مسئول فنی مهد کودک معتبر

7.7   تصویر پشت و روی گواهینامه تعیین صلاحیت پیمانکاری شرکتهای خدماتی، پشتیبانی و فنی مهندسی ازاداره کل تعاون ، کار ورفاه اجتماعی

7.8   داشتن حداقل 3 سال سابقه فعالیت الزامی است.

7.9   ارائه یک مورد حسن انجام کار مرتبط با موضوع مزایده در 5 سال اخیر

7.10     ارائه یک مورد قرارداد مرتبط با موضوع مزایده در 5 سال اخیر

7.11  شرکت کنندگان در مزایده می بایست کلیه صفحات شرایط مزایده را مهر و امضاء نموده و در پاکت (الف) قراردهند.

ب- اشخاص حقیقی:

7.12    ارائه تصویر کلیه صفحات شناسنامه

7.13    ارائه یک مورد حسن انجام کار مرتبط با موضوع مزایده در 5 سال اخیر

7.14     ارائه یک مورد قرارداد مرتبط با موضوع مزایده در 5 سال اخیر

7.15   ارائه تصویر موافقت اصولی و یا پروانه فعالیت دارای اعتبار، اخذ شده از سازمان بهزیستی استان تهران

7.16  ارائه پروانه مسئول فنی مهد کودک معتبر

7.17  شرکت کنندگان در مزایده می بایست کلیه صفحات شرایط مزایده را مهر و امضاء نموده و در پاکت (الف) قراردهند.

تبصره : ارائه کلیه مدارک درخواستی مندرج در بالا جهت شرکت در مزایده الزامی بوده و در صورت نقص مدرک، شرکت کنندگان از دور مزایده خارج شده و هیچگونه اعتراض و شکایتی مورد قبول واقع نمی باشد.

        1. متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانی: میدان شوش- خیابان فداییان اسلام- خیابا ن شیشه گرخانه- خیابان رجب نیا ( شهرزاد)-مرکز پزشکی آموزشی درمانی مهدیه و یا با شماره تلفن:  داخلی 522-55062628 (خانم یزدانی) تماس حاصل نمایند.
        2. برنده مزایده پس از انقضای مدت قرارداد تا انعقاد قرارداد با پیمانکار جدید برای مدت سه ماه موظف به ارائه خدمت بر اساس مفاد قرارداد قبلی  با همان شرایط و مبلغ خواهد بود.
        3. ارائه اصل مدارک درزمان انعقاد قرارداد

10.1 برنده مزایده موظف است در هنگام انعقاد قرارداد تصاویر مدارک خواسته شده (در پاکت الف) را برابر اصل کرده و همراه اصل گواهی امضای صاحبان امضای مجاز شرکت (اخذ شده از دفاتر اسناد رسمی) و تصویر گواهینامه صلاحیت برنده مزایده وگواهینامه تایید صلاحیت ایمنی شرکتهای خدماتی، پشتیبانی و فنی مهندسی از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران  را به مزایده گزار ارائه نماید.

10.2 برنده مزایده موظف است ظرف مدت دوهفته پس از انعقاد قرارداد لیست اسامی کارکنان خود را به همراه مدرک تحصیلی تصویر شناسنامه ، گواهی عدم اعتیاد به مواد مخدر ، گواهی عدم سوء پیشینه ، گواهی سلامت روحی ، جسمی ، و نشانی محل سکونت آنان را به مزایده گزار تحویل نماید.

10.3 برنده مزایده حق واگذاری و یا انتقال تمام ویا قسمتی از محل انجام قرارداد و یا حقوق ناشی از آنرا به غیر، تحت هر عنوان اعم از نمایندگی و غیره را ندارد و تخلف از این ماده موجب فسخ یکجانبه قرارداد خواهد بود.

        1. حد نصاب مزایده گران

حدنصاب مزایده گران حداقل 2 شرکت می باشد.

تبصره: در صورت به حد نصاب نرسیدن مزایده گران می توانند با در نظر گرفتن صرفه و صلاح مرکز در خصوص بازگشایی تنها پاکت واصله تصمیم گیری نمایند.

        1. ارائه کد اقتصادی :

ارائه کد اقتصادی از وزارت امور اقتصادی و دارایی هنگام انعقاد قرارداد الزامی می باشد.

13.    اختیار رد پیشنهادات:

13.1    مزایده گزار در رد هر یک یا تمام پیشنهاد ها مختار است.

13.2  مزایده گزار مجاز به رد پیشنهادهای مبهم و مشروط و بدون سپرده و یا پیشنهاداتی که بعد از انقضای مدت مقرر در این شرایط برسد، خواهد بود.

14.    منع مداخله کارکنان دولت:

برنده مزایده متعهد می شود اصل 141 قانون اساسی و قانون منع مداخله کارکنان دولت رعایت را نموده و در طول مدت قرارداد به هیچ وجه اشخاص مذکور در قانون فوق الذکر را در قرارداد سهیم و ذینفع نکند.

15.    شرایط پرداخت:

15.1    برنده مزایده موظف است همزمان با انعقاد قرارداد 12 فقره چک بانکی معادل مبلغ اجاره بهای ماهانه ارائه نماید.

15.2  پرداخت هزینه های آب ، برق ، گاز و تلفن و دستگاههای حرارتی و برودتی و.. طبق تشخیص و مسئولیت امور مالی بیمارستان بر عهده برنده مزایده می باشد.

16.    بیمه

1,16 مستاجر متعهد می گردد در لیست ارائه شده به شعبه تامین اجتماعی به جز کارگران شاغل در واحد نام فرد یا افراد دیگری را اضافه ننماید.

2 , 16 مستاجر می بایست طبق ماده 37 قانون تامین اجتماعی مفاصاحساب بیمه را اخذ نموده و در پایان قرارداد تحویل موجر نماید.

3,16 استرداد ضمانت نامه حسن انجام کار منوط به ارائه مفاصاحساب بیمه و مالیات یا عدم بدهی مستاجر بابت اجور معوقه می باشد.

        1. فسخ وخسارت ناشی از عدم انجام تعهدات:

17.1  در مواردی که به تشخیص دستگاه اجرائی موجر اعم از شخص حقیقی و حقوقی یکی از اعمال بند های ماده یک تصویب نامه شماره 73377/ت مورخ 22/12/83 موضوع پیشگیری و مبارزه با ارتشاء را مرتکب شوند دستگاه اجرائی می تواند یک جانبه قرارداد را فسخ و خسارت وارده را مطالبه نماید.

17.2چنانچه محل بهره برداری توسط مراجع قانونی یا قضایی پلمپ گردد ضمن آنکه موجر حق فسخ دارد مستاجر مکلف به پرداخت اجاره بها خواهد بود مگر آنکه علت پلمپ ناشی از عمل موجر بوده باشد که در این خصوص موجر صرفاً حق فسخ دارد.

17.3 در صورت تاخیر یا تعلل مستاجر در انجام تعهدات یا عدم رضایت از نحوه عملکرد وی یا ایراد خسارت، موجر می تواند ضمن اخطار کتبی به مستاجر یا ناظر نسبت به اخذ و تملک 50 درصد ضمانت نامه سپرده شده بعنوان خسارت ناشی از تخلف مستاجر اقدام نماید.

17.4  در صورت تکرار تخلف یا انجام تخلف جدید از سوی مستاجر، موجر می تواند قرارداد را فسخ و ضمن فسخ یا بدون فسخ بقیه ضمانت  حسن انجام کار را بعنوان خسارت تاخیر یا عدم انجام تعهد برداشت و تملک نماید.

17.5   خسارت وارده به موجر توسط موجر تعیین  و اعلام و از اموال مستاجر برداشت می شود.

تبصره 1 : در صورت بروز قوه قهریه اجرای قرارداد معلق میشود و پس از رفع قوه قهریه استمرار می یابد.

        1. حل اختلاف:

درصورت بروز هرگونه ابهام  و اختلاف در ارتباط با موضوع قرارداد و انجام وظایف محوله به هر نحو، به جز تخلیه در پایان مدت که صرفاً این موضوع در صلاحیت شورای حل اختلافات است ، چنانچه طرفین نتوانند آنرا از طریق مسالمت آمیز حل و فصل نمایند در این صورت موضوع اختلاف به کمیسیون ماده 94 آیین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه ارجاع تا ظرف یکسال اقدام به صدور رای نماید. رای صادره از کمیسیون قطعی و لازم الاجرا است.

تبصره: اخطارها و آراء کمیسیون به وسیله پست ابلاغ می گردد.

19.     ایمنی امور پیمانکاری:

19.1     کلیه تعهدات پرسنلی مربوط به قانون کار به عهده برنده مزایده می باشد و مزایده گزار جز در اجرای تبصره 1 ماده 13 قانون کار هیچگونه تعهدی در این زمینه نخواهند داشت.

19.2             در صورتی که مزایده گزار متوجه تخلف برنده مزایده شود پرداخت به کارکنان وی را از محل مبلغ قرارداد از طریق مسئول امور مالی حسب مورد انجام خواهد داد و متناسباً هزینه های مدیریتی برنده مزایده را کاهش خواهد داد.همچنین مزایده گزار اختیار دارد مطابق ماده فسخ اسناد مزایده عمل نماید وبرنده مزایده با امضای ذیل کلیه اسناد مزایده حق هرگونه ادعا ، اعتراض وطرح دعوی رادراین خصوص ازخود سلب وساقط نمود.

19.3    برنده مزایده موظف به رعایت آیین نامه ایمنی امور پیمانکاری می باشد.

19.4    برنده مزایده مکلف است تمام قوانین و مقررات و آیین نامه های مرتبط با کار ، تامین اجتماعی و... را رعایت نماید.

19.5     برنده مزایده مسئول اجراء حفاظت ایمنی و فنی کارکنان خود می باشد و کارفرما در این خصوص تعهدی ندارد.

تبصره1 : هزینه های مربوط به امور ایمنی توسط برنده مزایده و تحت نظارت کارفرما هزینه می شود.

19.6     برنده مزایده اقرار می نماید که امکانات و منابع مورد نیاز برای انجام اقدامات کنترلی و پیش گیرانه مرتبط با ایمنی تامین گردیده است.

19.7     برنده مزایده مکلف است به پرسنل تحت پوشش خود آموزشهای لازم در زمینه های ایمنی کار را تحت نظارت کارفرما ارائه نماید.

19.8    برنده مزایده مکلف است حوادث ناشی از کار را فوراً به کارفرما جهت اعلام به اداره کار گزارش نماید.

–  شرایط اختصاصی

1 -  موقعیت جغرافیایی

1.1 ساختمان مهد کودک به مساحت 135 متر مربع واقع در حیاط بیمارستان جنب ساختمان اداری شامل  چهار اتاق به عنوان کلاس، هال ،آشپزخانه ، سرویس بهداشتی و انباری  و دارای انشعابات آب و برق و گاز و تلفن مشترک با بیمارستان بوده و سیستم سرمایش آن کولر آبی و گرمایش آن توسط شوفاژ و پکیج تامین می گردد.

1.3   برنده مزایده باید آموزشهای لازم را  بصورت مداوم در طول قرارداد به کارکنان خود ارائه دهد.

 

2- شرایط نیروی انسانی:  

 

پرسنلی که از سوی برنده مزایده در مهد کودک بکار گرفته می شوند باید دارای شرایط احراز کار مطابق موارد ذیل در موضوع قرارداد باشند.

      • مسئول فنی مهدکودک
      • اخذ پروانه مسئول فنی با تاریخ اعتبار جدید از سازمان بهزیستی کشور
      • مدرک تحصیلی رشته های پیش دبستانی ، روانشناسی ، علوم تربیتی،  مشاوره و راهنمایی ،مدیریت آموزشی، آموزش ابتدایی، علوم اجتماعی با گرایشهای مددکاری اجتماعی و خدمات اجتماعی.
      •  مسئول فنی مهدکودک تا پایان 60 سالگی مجاز به ادامه فعالیت است و در پایان سن مذکور باید فرد دیگری که این شرایط را دارد جایگزین شود.
      • توان کار تیمی مناسب برای همکاری با مربیان و سایر کارکنان مهدکودک
      • توان رهبری و ایجاد انگیزه و اعتماد در کارکنان (مربیان و...)
      • ضمن جلب اعتماد والدین از روابط عمومی بالا برخوردار باشد.
      • از نظر علمی به روز باشد و با جدید ترین تجهیزات مورد نیاز مهد کودک آشنا باشد.
      • مربی مهد کودک
      • دارا بودن مدرک تحصیلی کاردانی یا بالاتر با اولویت رشته‌های مربی کودک و پیش‌دبستانی و روانشناسی
      •  افرادی که دارای حداقل تحصیلات دیپلم بوده و همچنین دارای یک سال سابقه فعالیت در مهد کودک باشند در صورت داشتن سایر شرایط می‌توانند مربی مهدکودک باشند.
      •  داشتن گواهی و  گذراندن دوره آموزشی مطابق دستورالعمل آموزشی

-  کلیه کارکنان برنده مزایده بایستی ایرانی و سن آنها بیش از 18 سال تمام و کمتر از 60 سال باشد.

-   برخورداری از سلامت جسم و روان به تائید روان‌پزشک و پزشک معتمد سازمان داشتن تائیدیه

-  داشتن تائیدیه صلاحیت فردی حراست و مدیریت

-  -  اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

-  داشتن تائیدیه ناظر به عنوان نماینده مدیریت مرکز.  

-  تابعیت جمهوری اسلامی ایران

-  عدم سوء پیشینه کیفری

- عدم اعتیاد به مواد مخدر

      • سایر
      •  مهد کودک در تعطیلات نوروز، تابستان و ماه مبارک رمضان تعطیل نمی باشد .
      • حداکثرا تعداد کودکان حاضر در مهد 20 نفر می باشد.
      • برنده مزایده موظف است بابت اداره مهدکودک نیروهای ثابت و تمام وقت دوره دیده و تحصیل کرده در شیفت کاری شش روز در هفته و ایام تعطیل (جمعه، تعطیلات رسمی کشور و تعطیلات نوروز) و 10 شیفت 24 ساعته در طی ماه ، 10 شیفت عصر در طی ماه و همچنین جهت کلاسهای آموزشی فوق برنامه (قرآن، نقاشی، زبان انگلیسی و ژیمناستیک، سرود و موسیقی) برابر موازین ابلاغی سازمان بهزیستی بکار گیرد..
      • پذیرش کودکان بر اساس تایم شیفت کارکنان انجام و بر آن اساس تعداد پذیرش روزانه و در شیفتهای سه گانه کاری فعالیت مهد تعیین می شود بدیهی است تغییرات احتمالی  شیفت فعالیت والدین مورد توجه خواهد بود و برنده مزایده موظف به همکاری می باشد . ساعات کار مهدکودک در سه شیفت: صبح ( از 7:15 صبح الی14:15 ) عصر ( از 30/13  الی 20:15) و شب ( از 19:30  الی 8  صبح فردا ) می باشد و پذیرش و ترخیص کودکان در داخل مهد کودک انجام می شود.
      • دریافت هر گونه وجه از والدین تحت هر عنوان بدون هماهنگی و مجوز ناظر قرارداد ممنوع می باشد .
      • برنده مزایده متعهد می گردد کلاسهای ، ژیمناستیک، زبان انگلیسی و نقاشی را حداقل هفته ای یکبار  بدون اخذ هزینه از والدین یا مرکز برگزار نماید.
      • برنده مزایده متعهد به دایر نمودن کلاسهای آموزشی دوره ای در مقاطع سنی مختلف و در دوره های زمانی مختلف و با کیفیت مطلوب آموزشی و با استفاده از معلمان مجرب می باشد، بدیهی است که هزینه تشکیل کلاسهای مذکور بر طبق تعرفه های مصوب و پس از تأئید ناظر قرارداد از اولیاء دریافت می گردد. نمونه متعارف کلاسهای مورد نظر به شرح ذیل می باشد که با توجه به صلاحدید برنده مزایده و نیازهای آموزشی کودکان قابل تغییر می باشد .
      • 1- قرآن     2- نقاشی    3- سفال    4- سرود و موسیقی   5- آموزش زبان انگلیسی به طور ابتدائی برای کودکان 6- شخصیت عروسکی 7- ژیمناستیک و ورزش های مناسب   8- آموزش کارهای نمایشی بطور گروهی توسط کودکان
      • تعیین میزان شهریه توسط مزایده گزار صورت می گیرد.
      • هزینه لوازم التحریر و کتابهای آموزشی مورد نیاز کودکان بر عهده والدین می باشد. که به منظور رفاه حال والدین و در صورت رضایت آنان طبق لیست اعلامی از سوی برنده مزایده و پس از هماهنگی لازم و تایید مرکز از والدین اخذ و برنده مزایده راساً نسبت به تهیه آن اقدام می نماید در غیر این صورت از سوی والدین تامین می گردد.
      • برنده مزایده موظف است در صورت اعلام بیمارستان از مربیان موجود مهد استفاده نماید و موارد کسری را پس از معرفی و پس از تائید ناظر قرارداد بکار گمارد . بطور کلی هرگونه جذب نیرو می بایستی با هماهنگی بیمارستان باشد.
      • مستاجر مکلف است یک نسخه از قرارداد خود با پرسنل خویش را به واحد کارگزینی ارائه نماید.
      • مستاجر مکلف است فایل های لیست حقوقی و بیمه پرسنل خویش را تا قبل از 15 هر ماه جهت بررسی و تائید به امور قراردادهای مرکز ارائه و پس از تائید نسبت به ورود اطلاعات در سامانه نیروهای شرکتی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی (http://hrcompany.behdasht.gov.ir/) و سامانه ملی رصد اشتغال کشور(https://rasad.mcls.gov.ir)  اقدام نماید.
      • مستاجر مکلف است کارکنان تحت قراداد خویش را در سامانه فوق ثبت نام و کد پیگیری اخذ نماید.
      • صدور گواهی حسن انجام کار در پایان قرارداد  به پیمانکار منوط به ثبت لیست حقوقی و بیمه پرسنل بصورت ماهانه در سامانه های ذکر شده در بند 14,39 و ارائه تاییدیه آن از سوی امور قراردادها به امور مالی مرکز می باشد و پیمانکار با امضا این قرارداد هرگونه ادعا، اعتراض و طرح دعوی در این خصوص را از خود سلب و ساقط می نماید.
      •  پیمانکار مکلف است نسبت به تهیه بیمه مسئولیت مدنی کارفرمایان واحدهای صنعتی ، تولیدی و خدماتی در مقابل کارکنان خویش مطابق تعداد نفرات تحت قرارداد خویش اقدام نمایند.
      • پیمانکار موظف است نسبت به ارائه گواهی صلاحیت ایمنی اقدام نماید.
      • پیمانکار موظف است  ( در راستای اجرای هرچه بهتر دستورالعملهای بیمارستان سبز ) صرفه جویی لازم را درمصرف آب ،برق وگاز نمایدو درصورت استفاده بی رویه مشمول جریمه می گردد.

 

      • تعهدات برنده مزایده در قبال نیروهای تحت پوشش :
      •  هرگونه تاخیر در پرداخت مطالبات برنده مزایده از سوی مزایده گزار و اختلاف نظر بین آنها در مسائل و موضوعات مختلف رافع مسئولیت پرداخت حقوق کارکنان نخواهد بود و برنده مزایده مکلف است در هر صورت نسبت به پرداخت حق الزحمه کارکنان حداقل به مدت سه ماه برابر با قانون کار اقدام نماید .

 تبصره: استخدام مربیان دارای صلاحیت از وظایف برنده مزایده می باشد . ضمناً برنده مزایده موظف است از تغییر و جابجایی نیروها حتی الامکان خودداری کند. لذا هرگونه تغییر و جابجایی نیروها باید با اطلاع و هماهنگی ناظر قرارداد مزایده گزار انجام پذیرد.

      •  برنده مزایده موظف است در صورت عدم رضایت از عملکرد یا رفتار کارکنان و یا نقض مقررات اخلاقی و یا ضوابط حاکم بر این بیمارستان با نظر ناظر نسبت به تعویض پرسنل خاطی در اسرع وقت (ظرف 48 ساعت) اقدام نماید. بدیهی است افراد به کار گرفته شده توسط برنده مزایده می بایست آموزش دیده و از سلامت و حسن اخلاق و رفتار برخوردار و مورد تایید موجر باشند.

تبصره : درصورت گزارش و یا مشاهده کوچکترین بد رفتاری با کودکان از طرف پرسنل برنده مزایده موظف است ضمن برخورد بدون فوت وقت نسبت به اخراج وی اقدام نماید.

-  برنده مزایده متعهد می شود هیچگونه توافق و قراردادی خارج از ضوابط و مقررات قانون کار با پرسنل منعقد ننماید در صورت مشاهده تخلف ، قرارداد فسخ  و برنده مزایده جریمه خواهد شد و از صورت وضعیت وی کسرمی گردد.

-   مسئولیتهای قانونی و مالی کارکنان برنده مزایده  با ایشان بوده و کارکنان مزبور هیچ رابطه کار و استخدامی با مرکز ندارند.

-  برنده مزایده موظف است برابرموازین ابلاغی سازمان بهزیستی نسبت به تأمین و استقرار نیروی تخصصی و اجرائی اقدام نماید و در شیفت عصر و شب حسب تعداد پذیرش شده نسبت به استقرار پرسنل مرتبط و مسئول فنی اقدام نماید.

-  پرداخت دستمزد و کارمزد، حق‌السعی، خسارات اخراج، سنوات، مرخصی، بیمه، عائله‌مندی، ایاب و ذهاب، بن کارگری، مسکن، اضافه کار ،تعطیل کاری، شبکاری، عیدی و ... افراد موضوع این قرارداد با برنده مزایده است که متعهد می‌گردد نسبت به پرداخت حقوق و مزایای کارکنان خود در هر ماه مطابق با فیش حقوقی صادر شده پرداخت شود . لذا در صورت عدم رعایت موازین قانونی از سوی ایشان و احراز تخلف یا کوتاهی ، برابر تعهدات قانونی خود حسب مقررات مربوطه اقدام نماید.

-  در صورت فسخ یا اتمام قرارداد تسویه حساب قانونی کارکنان بعهده برنده مزایده می باشد.

- برنده مزایده متعهد می گردد کلیه کارکنانش در کلاس های آموزشی اعلام شده  شرکت نمایند.

-  اعلام حضور کارکنان مهد در محل کار منوط به ارائه و تایید گزارش کار ماهانه از سوی کارگزینی بیمارستان از طریق سیستم تردد جامع پرسنلی می باشد. برنده مزایده متعهد می گردد کارکنان خود را جهت اسکن اثرانگشت یا چهره نگاری کتباً به کارگزینی مرکز معرفی نماید

- برنده مزایده متعهد می گردد ظرف مدت 3 ماه مجوزهای لازم و مجوز پروانه مسئول فنی خود را اخذ و به موجر ارائه نماید و در صورتیکه به تعهد خود عمل ننمود موجر می تواند مفاد ماده فسخ را در مورد وی اجرا نماید.

- کلیه عوارض قانونی ناشی از اجرای این قرارداد اعم از حقوق و مزایای مستمر و غیر مستمر ، مالیات و بیمه کارکنان مهد کودک و ... به عهده برنده مزایده می باشد.

-  مزایده گزار هیچگونه مسئولیت در قبال ایاب و ذهاب کارکنان برنده مزایده ندارد و ایاب و ذهاب کارکنان مهد به عهده برنده مزایده می باشد.

-  برنده مزایده موظف است در طول مدت قرارداد (یک سال) نسبت به تهیه 2 دست لباس فرم (که طراحی آن به تائید ناطر خواهد رسید ) اقدام نماید.

-  برنده مزایده موظف است 7 نفر نیرو با تخصص و شرح وظایف ذکر شده در فوق با عناوین مسئول فنی انفر ، مربی 4 نفر، خدمتگذار 2 نفر بکار گیرد.

تبصره : بدیهی است در صورت غیبت و یا عدم بکار گیری افراد مذکور هزینه های برآورد شده طبق قانون کار از صورت وضعیت های ارسالی کسر خواهد شد.

 

      • تعهدات برنده مزایده:

- برنده مزایده ملزم است صلاحیت ، توانایی و همچنین مجوز های قانونی لازم از سازمان بهزیستی کشور جهت انجام موضوع قرارداد برخوردار باشد و می بایستی مجوز مربوطه را در محل دید عموم نصب و نسخه ای از آن را به ناظر قرارداد ارائه نماید .

-  برنده مزایده موظف است نیروی انسانی واجد شرایط، امکانات و تجهیزات لازم نظیر وسایل بازی و تجهیزات آموزشی را به میزان کافی جهت انجام خدمات موضوع به کار گیرد.

تبصره: چنانچه تجهیزاتی در اختیار برنده مزایده قرار گیرد، برنده مزایده  بایستی در پایان قرارداد تجهیزات را صحیح و سالم اعاده نماید، در غیر اینصورت ملزم به جبران خسارت است.

-  برنده مزایده موظف است پس از پایان مدت قرارداد عین موضوع قرارداد را ظرف مدت ده روز پس از انقضاء قرارداد به همان ترتیبی که در ابتدای قرارداد تحویل گرفته تحویل دهد.

- ورود و خروج هرگونه اموال حتی اموال متعلق به برنده مزایده منوط به اخذ مجوز کتبی از واحد اموال مزایده گزار می باشد و تمامی مسئولیتها در قبال مفقود شدن اجناس و لوازم بر عهده برنده مزایده می باشد .

-  برنده مزایده  اقرار می نماید که هیچ مبلغی به عنوان سر قفلی حق کسب و پیشه یا هر عنوان پیش بینی نشده دیگری   تسلیم و پرداخت نشده است و ادعائی در این خصوص به هنگام تخلیه ندارد.

- برنده مزایده موظف به همکاری جهت استقرار سیستم های مدیریت کیفیت و تعالی بوده و ملزم به رعایت تمامی دستورالعمل های لازم و سنجه های اعتباربخشی می باشد .

 -  برنده مزایده موظف به تعامل کامل و همه جانبه با والدین ، برگزاری جلسات دوره ای آموزشی ، پرورشی و توجیهی و فراهم نمودن شرایط بازدید مادران در هر زمان از مهد می باشد و همچنین موظف به همکاری کامل با ناظر منتخب مادران در سرکشی دوره ای به مهد و رسیدگی به موضوعات ارجاعی می باشد .

-  برنده مزایده موظف به رعایت کلیه مقررات مربوط به قوانین کار و تأمین اجتماعی و مقررات حفاظتی نسبت به کودکان وکارکنان خود می باشد .

-  برنده مزایده موظف است نسبت به تعیین و معرفی مسئول یا مسئولین تمام شیفتها که دارای صلاحیت های لازم باشد به مزایده گزار اقدام نماید .

- فرزندان کارکنان بیمارستان صرفاً از سوی مدیریت بیمارستان یا ناظر قرارداد به مدیریت مهد بطور کتبی معرفی می شوند . برنده مزایده نمی تواند راساٌ نسبت به پذیرش کودکان کارکنان اقدام نماید.

      • برنده مزایده متعهد به رعایت مقررات، تعرفه ها و بخشنامه ها و موازین ابلاغی از سوی سازمان بهزیستی کل کشور و همچنین دستورالعمل های مزایده گزار می باشد .

-   برنده مزایده موظف به اجرای کلیه دستورالعمل ها و مقررات و بخشنامه های دانشگاه در  موضوعات مرتبط می باشد .

-  برنده مزایده موظف به ارائه خدمات با کیفیت مطلوب است  بطوری که رضایت کامل والدین و مسئولین بیمارستان را جلب نماید جهت ارزیابی کیفیت خدمات مهدکودک هر ماه توسط ناظرین بیمارستان بازدید بعمل خواهد آمد سپس گزارش کتبی بازدید و بازرسی به برنده مزایده ارائه شده و موظف است ظرف مدت پانزده روز نقایص گزارش شده را رفع نماید در غیر اینصورت و تکرار تخلفات از موازین  بهداشتی ، ایمنی و اخلاقی و غیره مزایده گزار حق فسخ یکجانبه قرارداد را دارد .

-  برنده مزایده مسئول جبران خسارت جانی ، مالی و معنوی ناشی از عمل خود و یا کارکنانش بوده و در کلیه موارد متعهد به جبران خسارات مذکور و پاسخگوئی در مقابل قوانین کیفری ، مدنی و قضائی می باشد .

-  برنده مزایده موظف به پذیرش کودکان کارکنان بیمارستان با اعلام قبلی از ناظر بیمارستان می باشد  بدیهی است تغییرات احتمالی شیفت فعالیت والدین مورد توجه خواهد بود و برنده مزایده موظف به همکاری می باشد .

-   برنده مزایده پس از اخذ تاییدیه سلامت از پزشک معرفی شده از سوی مزایده گزار نسبت به پذیرش کودکان اقدام می نماید.

-  برنده مزایده متعهد به نگهداری کامل اموال سازمانی و استفاده متعارف آنها در محلهای مورد نظر می باشد. همچنین مسئولیت حفاظت از کلیه اموال و تجهیزات امانی تحویلی (طبق صورتجلسه تنظیمی) به برنده مزایده در محل مهدکودک تا پایان قرارداد به عهده وی می باشد.

-  برنده مزایده موظف است هر گونه تغییرات احتمالی (ثبت نام جدید تحت هر عنوان ، انصراف و ... ) و آمار گروههای سنی بانضمام لیست اسامی را ماهیانه و به صورت جداگانه در اختیار ناظر و امور مالی قرار دهد.

-  برنده مزایده موظف است  خود و عواملش مقررات اخلاقی و اسلامی و ضوابط حاکم بر بیمارستان را در محیط رعایت نماید. 

-  برنده مزایده موظف به اجرای دستورالعمل های استاندارد سازی تعیین شده از سوی مزایده گزار می باشد . 

-  برنده مزایده باید ضمن حضور مستمر در جلسات مورد نظر، موارد تصویب شده در جلسات را اجرا نماید.

-  برنده مزایده ضمن رعایت کلیه ضوابط وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و بهزیستی، متعهد به معرفی و بکارگیری مسئول فنی در تمام شیفت مهد کودک طبق ضوابط و بخشنامه های مربوطه می باشد و کلیه خدمات با مسئولیت مستقیم مسئول فنی مهد کودک انجام خواهد شد .

-  اقلام سرمایه ای موجود در مهد کودک بر اساس لیست تنظیمی و صورتجلسه ای که توسط طرفین امضا شده است توسط بیمارستان سالم و آماده بکار تحویل برنده مزایده خواهد شد . بدیهی است پس از انقضای تاریخ قرارداد اجناس تحویلی سالم وآماده بکار بر اساس صورتجلسه اولیه بایستی تحویل بیمارستان گردد .در صورت ورود خسارت ملزم به جبران خسارات وارده مطابق ماده فسخ می باشد. ضمنا هزینه تعمیر تجهیزات بعهده برنده مزایده خواهد بود .

-  برنده مزایده حق ندارد هیچگونه تغییری جزئاً و کلاً در مکان و لوازم امانتی تحویلی انجام دهد ، بدیهی است در موارد لزوم موکول به صدور مجوز از مزایده گزار خواهد بود .

-  برنده مزایده بایستی به تقسیم بندی کارکنان خود در شیفتهای صبح ، عصر و شب طبق قانون کار و نظر کارشناس ناظر مزایده گذار اقدام کند .

-  پس از اتمام قرارداد کلیه دستگاهها می بایست سالم و طی صورتجلسه ای با حضور مسئول اموال بیمارستان تحویل مزایده گزار گردد .

-   بیمه حوادث کودکان برعهده برنده مزایده می باشد.

- برنده مزایده موظف است در طی مدت قرارداد کارکنان و مکان مهدکودک را برابر هرگونه حادثه از قبیل آتش سوزی ، زلزله ، سیل وسایر خطرات احتمالی و با هزینه خود بیمه حوادث و بیمه مسئولیت نماید و بیمه نامه را همزمان با انعقاد قرارداد به مزایده گزار تسلیم نماید.

برنده مزایده موظف به تامین صبحانه ، نهار، میان وعده و شام کودکان درمهد  و همچنین شام کارکنان مهد می باشد .

-  برنده مزایده موظف است بر اساس خدمات ارائه شده در پایان هر ماه نسبت به تهیه صورت وضعیت اقدام نماید.صورت وضعیت صادره پس از تایید ناظر و مدیریت پرداخت خواهد شد.مزایده گزار میتواند پرداخت مطالبات برنده مزایده را تا سه ماه با تعویق انجام دهد.

تبصره: برنده مزایده میبایست توانایی مالی پرداخت سه ماه هزینه پرسنلی و سایر هزینه های مهد کودک را داشته باشد.

 

فرم اقرارنامه قانون منع مداخله کارکنان دولت در معاملات و قراردادهای دولتی

 

         امضاء کننده / امضاء کنندگان ذیل نماینده مجاز رسمی شرکت .................. (پیشنهاد دهنده برای مزایده / مزایده ) بدینوسیله تایید می نماید که شرکت فوق مشمول ممنوعیت مذکور در قانون منع مداخله کارکنان دولت در معاملات و قراردادهای دولتی  مصوب دیماه 1337 و اصل 141 قانون اساسی نمی باشد و چنانچه خلاف این موضوع به اثبات برسد دستگاه مزایده گزار حق دارد که پیشنهاد را لغو و ضمانت نامه مربوط  را ضبط نماید.

همچنین پیشنهاد دهنده / برنده مزایده قبول و تایید می نماید چنانچه قرارداد را امضا نماید و خلاف اظهارات فوق در خلال مدت قرارداد به اثبات برسد یا چنانچه افرادی را که مشمول ممنوعیت مذکور در قانون فوق هستند در این قرارداد سهیم و ذینفع نماید و یا قسمتی از کار را به آنها محول کند دستگاه مزایده گزار حق خواهد داشت که قرارداد را فسخ و ضمانت نامه انجام تعهدات برنده را ضبط و خسارت وارده در اثر فسخ قرارداد و تاخیر اجرای کار را از اموال این پیشنهاد دهنده اخذ نماید. تعیین میزان خسارت وارده با تشخیص دستگاه مزایده گزار می باشد.

این پیشنهاد دهنده متعهد می شود چنانچه در حین اجرای قرارداد مدیران یا بازرسان و نظارت کنندگان و یا اداره کنندگان شرکت یا هریک از شرکاء شرکت که دارای 5 یا بیش از 5% سهام یا سرمایه یا منافع شرکت باشند و یا چنانچه چند نفر از شرکاء شرکت که مجموع سهام یا سرمایه یا منافع آنها در شرکت 20 یا بیش از 20%  است جزء اشخاص مذکور در بند اول قانون فوق قرار گیرند و نیز چنانچه هریک از اقربای مدیران و بازرسان و سهامداران شرکت به سمت وزارت یا معاونت یا مدیریت کل و یا ریاست در سازمانهای دولتی برسد، مراتب را فوراً به اطلاع برساند. در چنین مواردی دستگاه مزایده گزار حق فسخ قرارداد را خواهد داشت و چنانچه این پیشنهاد دهنده مراتب فوق را بلافاصله به اطلاع نرساند نه تنها مزایده گزار حق دارد قرارداد را فسخ نماید بلکه ضمانت نامه اموال پیشنهاد دهنده / برنده را وصول نماید. مضافاً این پیشنهاد دهنده اعلام می دارد که بر مجازاتها و تنبیهات متخلفین در قانون فوق آگاهی کامل دارد و در صورت تخلف مستحق مجازاتهای مربوطه می باشد و همچنین اقرار می نمایم که جزء اعضای هیات امناء و هیات رئیسه دانشگاه نبوده و وابستگان درجه یک اینجانب نیز(همسران، فرزندان، والدین،خواهر و برادر) سهامدار شرکت نمی باشند. چنانچه خلاف این امر محرز گردد هرگونه تصمیم دانشگاه لازم الاجرا بوده و حق هرگونه اعتراضی را از خود سلب می نمایم.

 

مدارک پاکت (ب) شامل جدول قیمت زیرمی باشد:

 

موضوع : مزایده واگذاری امور مهدکودک مرکز پزشکی آموزشی ودرمانی مهدیه

 

 

شــرح

قیمت پیشنهادی  اجاره ماهانه (ریال)

مزایده عمومی واگذاری امور مهدکودک  مرکز پزشکی ، آموزشی و درمانی مهدیه

 

..................................................

 

 

 

 

 

 

 

 

نام و نام خانوادگی مستاجر:                                                                                                شماره موبایل:

       شماره تلفن ثابت:

 

فایل PDF شرایط مزایده 

 

گزارش کارشناسی دادگستری   

  • گروه خبری : داخلی
  • کد خبر : 145577
کلید واژه
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب