• تاریخ انتشار : 1403/07/11 - 15:48
  • بازدید : 69
  • تعداد بازدید : 64
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
اخبار

بزرگداشت روز جهانی ایمنی بیمار در بیمارستان مهدیه

به مناسبت گرامیداشت روز جهانی ایمنی بیمار-17 سپتامبر( 27 شهریور 1403)- ؛ رئیس محترم مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی مهدیه- سرکار خانم دکتر زاده مدرس- به همراه مدیر محترم پرستاری- سرکار خانم خاوری- ، مسؤول محترم ایمنی بیمارستان و عضو هیأت علمی- جناب آقای دکتر منصوری- و کارشناس محترم ایمنی بیمار- سرکار خانم دکتر میرزایی- از بخش های مختلف درمانی مرکز بازدید و ضمن عرض تبریک این روز بزرگ؛ از زحمات و مساعی کارکنان خدوم آن بخش ها تجلیل به عمل آوردند.

بزرگداشت روز جهانی ایمنی بیمار در  بیمارستان مهدیه

به مناسبت گرامیداشت روز جهانی ایمنی بیمار-17 سپتامبر( 27 شهریور 1403)- ؛ رئیس محترم مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی مهدیه- سرکار خانم دکتر زاده مدرس- به همراه مدیر محترم پرستاری- سرکار خانم خاوری-، مسؤول محترم ایمنی بیمارستان و عضو هیأت علمی- جناب آقای دکتر منصوری- و کارشناس محترم ایمنی بیمار- سرکار خانم دکتر میرزایی- از بخش های مختلف درمانی مرکز بازدید و ضمن عرض تبریک این روز بزرگ؛ از زحمات و مساعی کارکنان خدوم آن بخش ها تجلیل به عمل آوردند. ایشان در این بازدید ضمن گفتگو با پرستاران و دیگر کادر محترم درمان در خصوص شعار "روز جهانی ایمنی بیمار در سال جاری"؛ بر لزوم ترویج فرهنگ ایمنی بیمار تأکید نموده و نکات و راهنمایی های لازم در این خصوص را ارائه نمودند. شایان ذکر است به همین مناسبت، واحد ایمنی بیمار مرکز اقدام به انجام فعالیت های مختلفی در سطح بیمارستان نمود که اهمّ آن به شرح ذیل می باشد: 

  1. تهیه و نصب بنر "روز جهانی ایمنی بیمار" در راه پله مشرف به بخش های درمانی.
  2. اطلاع رسانی به بخش ها و واحدهای مرکز در خصوص "روز جهانی ایمنی بیمار 1403 " و شعار مربوطه:" ارتقاء تشخیص بیماری برای ایمنی بیشتر".
  3. نصب پوستر "روز جهانی ایمنی بیمار" در کلیه بخش ها و واحدهای پاراکلینیک.
  4. حضور مسؤول و کارشناس ایمنی بیمار مرکز درکلاس آموزش صبحگاهی دستیاران رشته زنان و زایمان(Morning) با حضور اساتید عضو هیأت علمی مربوطه،  تعداد زیادی از دستیاران و دانشجویان پزشکی و ایراد سخنرانی کوتاه در خصوص روز جهانی ایمنی بیمار و شعار و اهمیت آن.
  5. صحبت و پرسش و پاسخ در خصوص برخی نکات مرتبط با ایمنی بیمار از جمله اهمیت و تاثیر گزارش دهی خطا، خطاهای 29 گانه و  نحوه گزارش دهی الکترونیک خطا،  در کلاس Morning به شرح فوق.
  6. تقدیر واحد ایمنی بیمار از سرکار خانم دکتر زاده مدرس در کلاس  Morningبه شرح فوق،  بابت مساعدت فراوان ایشان در توسعه گزارش دهی داوطلبانه خطا و نیز به منظور فرهنگ سازی بیشتر در بین دستیاران و دانشجویان.
  7. ارائه تقدیرنامه های فعالان گزارش دهی خطا حین بازدید از بخش ها به شرح فوق.
  8. ارائه تقدیر نامه به سرپرستاران  و مسؤولین محترم فعال مرکز درحوزه ایمنی بیمار.
  9. تجلیل از مسؤول ایمنی بیمارستان و همچنین کارشناس ایمنی بیمار به مناسبت "روز جهانی ایمنی بیمار "، توسط ریاست و مدیریت مرکز با اهداء لوح تقدیر و شیرینی.
  • گروه خبری : داخلی
  • کد خبر : 146936
کلید واژه

تصویر

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب