• تاریخ انتشار : 1391/10/30 - 13:14
  • بازدید : 1453
  • تعداد بازدید : 77
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

برگزاری کلاس های طرح تکریم ارباب رجوع

کلاس های آموزشی طرح تکریم ارباب رجوع در مرکز پزشکی مهدیه برگزار گردید

کلاس های آموزشی طرح تکریم ارباب رجوع از تاریخ اول دی ماه در سالن کنفرانس مرکز پزشکی مهدیه جهت بالا بردن جایگاه مشتری وارباب رجوع برگزار گردید این کلاس ها شامل 5 پودمان بوده ومدرسین کلاس از خود پرسنل مرکز می باشند که پس از گذراندن کلاس های آموزشی مطالب مربوط به این کلاس ها را طی برنامه منظم درماههای مختلف به تمامی پرسنل آموزش می دهند. پودمان یک این دوره آموزشی در طی 3 جلسه در ماه دی برگزار گردید و در راستای تکریم ارباب رجوع مواردی مانند جایگاه مشتریان در سازمان ،تعریف مشتری وارباب رجوع،نکات مربوط به جذب ارباب رجوع،نیازها وانتظارات مشتریان،چگونگی اندازه گیری رضایت مشتری و تعیین روشهای ارتباط با مشتری مطالبی عنوان گردید. مقرر گردید که پودمان دو این کلاس در ماه بهمن ارائه گردد.

  • گروه خبری : آرشیو اخبار
  • کد خبر : 615
کلید واژه
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب